Apariciones en los medios de comunicación
AQUÍ CUNÍ
Escucha aquí las secciones
| 18/02/2023 | Carnestoltes i infància | Escúchalo aquí | 
| 13/7/2022 | Com desconnectem aquest estiu? | Escúchalo aquí | 
| 6/7/2022 | Narcisisme i xarxes socials | Escúchalo aquí | 
| 22/6/2022 | Acaba el curs escolar: ara què fem amb els/les nen@s? | Escúchalo aquí | 
| 15/6/2022 | Nervis de selectivitat | Escúchalo aquí | 
| 1/6/2022 | Cas Elon Musk: hi ha correlació entre ser una persona molt ambiciosa i haver rebut una educació molt austera? | Escúchalo aquí | 
| 25/5/2022 | Matança a una escola de Texas. Com poden superar el tràngol els nens supervivents? | Escúchalo aquí | 
| 18/5/2022 | El consell de ministres aprobará la nova llei de l’avortament | Escúchalo aquí | 
| 11/5/2022 | Consentir o educar? | Escúchalo aquí | 
| 4/5/2022 | Per què les primeres relacions sexuals comencen abans? | Escúchalo aquí | 
| 27/4/2022 | Espiar la parella a trevés de les xarxes socials | Escúchalo aquí | 
| 20/4/2022 | La mort Périnatal (Cristiano Ronaldo) | Escúchalo aquí | 
| 13/4/2022 | Tenim temps de desconectar en 4 dies? | Escúchalo aquí | 
| 6/4/2022 | Impacte emocional de la guerra | Escúchalo aquí | 
| 30/3/2022 | Com interpreten els loves la bofetada de Will Smith? | Escúchalo aquí | 
| 23/3/2022 | La febre del desabastiment. Què ens passa per buidar les estanteries dels supermercats? | Escúchalo aquí | 
| 16/3/2022 | Reaccions davant la guerra: de l’angoixa a la indiferència | Escúchalo aquí | 
| 9/3/2022 | Com gestionar l’angoixa del què no podem controlar | Escúchalo aquí | 
| 2/3/2022 | Explicar la guerra als nen@s | Escúchalo aquí | 
| 23/2/2022 | Disfressar-se per Carnestoltes interfereix en la identitat dels infants? | Escúchalo aquí | 
| 16/2/2022 | Ferides emocionals i el crim d’un jove de 15 anys | Escúchalo aquí | 
| 9/2/2022 | Com evitar que ens afecten tant les coses? | Escúchalo aquí | 
| 2/2/2022 | Impacte restriccions en nen@s i joves | Escúchalo aquí | 
| 11/1/2022 | Com parlar dels reis als infants? | Escúchalo aquí | 
| 21/12/2021 | Consells per gestionar millor el Nadal sense coaccionar els infants per què es portin bé | Escúchalo aquí | 
L’OFICI D’EDUCAR
Escucha aquí los programas
| 29/06/2025 | Personatge darrere les xarxes | Escúchalo aquí | 
| 15/06/2025 | Dificultat d’acceptar errors | Escúchalo aquí | 
| 18/05/2025 | Saber escoltar els nusos dels fills | Escúchalo aquí | 
| 04/05/2025 | Col·locar l’infant al centre | Escúchalo aquí | 
| 06/04/2025 | Donar confiança als fills | Escúchalo aquí | 
| 23/03/2025 | Habits contracorrent | Escúchalo aquí | 
| 09/03/2025 | Soc controladora | Escúchalo aquí | 
| 23/02/2025 | Ole tu, pare! | Escúchalo aquí | 
| 09/02/2025 | Què fer perquè els fills se sentin estimats? | Escúchalo aquí | 
| 19/01/2025 | Pics d’estrés en la criança i feina | Escúchalo aquí | 
| 05/o1/2025 | Les addiccions dels adults a les pantalles | Escúchalo aquí | 
| 22/12/2024 | La importància de la transmissió oral | Escúchalo aquí | 
| 08/12/2024 | El poder de cantar als infants | Escúchalo aquí | 
| 20/11/2024 | Gestionar el «monstre» | Escúchalo aquí | 
| 17/11/2024 | Ole tu, mare! | Escúchalo aquí | 
| 20/10/2024 | Per què algunes dones s’instal·len en el victimisme | Escúchalo aquí | 
| 13/10/2024 | La natura és la gran aula per aprendre i creixer | Escúchalo aquí | 
| 28/09/2024 | La falta de son a causa de les pantalles | Escúchalo aquí | 
| 15/09/2024 | Moviment, creativitat i aprenentatge | Escúchalo aquí | 
| 07/07/2024 | Construir ponts entre homes i dones | Escúchalo aquí | 
| 23/06/2024 | El poder de les fotos | Escúchalo aquí | 
| 09/06/2024 | El patriarcat que portem a dins | Escúchalo aquí | 
| 26/05/2024 | Com escoltar els infants perquè ens expliquin coses | Escúchalo aquí | 
| 12/05/2024 | L’autoritat interna a l’hora de posar límits | Escúchalo aquí | 
| 21/04/2024 | La importància que pares i mares ens deixem anar | Escúchalo aquí | 
| 07/04/2024 | L’agressivitat de pares i mares en l’esport infantil | Escúchalo aquí | 
| 24/03/2024 | Cuidar pares i fills a la vegada | Escúchalo aquí | 
| 10/03/2024 | Com gestionar una família disfuncional | Escúchalo aquí | 
| 25/02/2024 | Escoltar al monstre de la culpa materna | Escúchalo aquí | 
| 11/02/2024 | Relacions afectives virtuals | Escúchalo aquí | 
| 28/01/2024 | Els símptomes del cos parlen de la infància viscuda | Escúchalo aquí | 
| 07/01/2024 | Els perills de la multitasca | Escúchalo aquí | 
| 24/12/2023 | Com posar límits a l’agressivitat dels fills/es | Escúchalo aquí | 
| 10/12/2023 | Com ajudar als infants que se senten exclosos | Escúchalo aquí | 
| 11/11/2023 | Remeis per a l’esgotament docent | Escúchalo aquí | 
| 28/10/2023 | Decàleg per gestionar els grups de Whatsapp de pares i mares | Escúchalo aquí | 
| 19/10/2023 | Com evitar la sobreprotecció? | Escúchalo aquí | 
| 05/10/2023 | Com fomentar l’autonomia de les nostres criatures? | Escúchalo aquí | 
| 21/09/2023 | En la tornada a l’escola acollir necessitats i emocions | Escúchalo aquí | 
| 18/06/2023 | Mestres cremats, com ajudar-los? | Escúchalo aquí | 
| 04/06/2023 | Amenaces del ChatGPT | Escúchalo aquí | 
| 14/05/2023 | Avis/es i nets/es, compartir l’experiència i l’alegria de viure | Escúchalo aquí | 
| 30/04/2023 | Quina és la solució al bullying? | Escúchalo aquí | 
| 09/04/2023 | La positivitat tòxica a l’hora d’educar | Escúchalo aquí | 
| 26/03/2023 | Cos, moviment i plaer a l’aula | Escúchalo aquí | 
| 12/03/2023 | Què vol dir criar amb un aferrament segur? | Escúchalo aquí | 
| 26/02/2023 | Alfabetisme corporal per la salut mental | Escúchalo aquí | 
| 12/02/2023 | Què porta a un/a menor a voler-se suïcidar? | Escúchalo aquí | 
| 29/01/2023 | La tribu per sentir-se identificada, sostinguda i no jutjada | Escúchalo aquí | 
| 08/01/2023 | L’avorriment és un trampolí a la creativitat | Escúchalo aquí | 
| 04/12/2022 | El trauma col·lectiu, intergeneracional i personal de ser dona a l’Iran | Escúchalo aquí | 
| 20/11/2022 | Els límits són cures | Escúchalo aquí | 
| 06/11/2022 | Els perills d’estar atrapats/des en les pantalles | Escúchalo aquí | 
| 23/10/2022 | Ballar en família per plaer, expressar i relacionar-nos | Escúchalo aquí | 
| 09/10/2022 | «Maternar» és fer malabars per conciliar | Escúchalo aquí | 
| 25/09/2022 | Reconciliar-nos amb el poder de la regla | Escúchalo aquí | 
| 11/09/2022 | Adeu a l’educació de la por i hola al nou paradigma | Escúchalo aquí | 
| 25/2/2022 | Massa emocions acumulades en 2 anys de pandèmia. La ràbia s’ha d’expressar | Léelo aquí | 
| 17/1/2020 | Salut mental d’infants i adolescents, la gran oblidada de la Covid | Léelo aquí | 
| 13/9/2020 | S’ha de trobar un equilibri entre les mesures sanitàries i el projecte pedagògic | Escúchalo aquí | 
| 10/11/2019 | Falta educació emocional a l’escola, la família, la societat i la política | Escúchalo aquí | 
| 08/2/2019 | Tornada a l’escola, afrontar pors i canvis per afavorir l’adaptació | Escúchalo aquí | 
| 24/6/2019 | El contacte amb la natura entrena l’empatia i la valentia! | Escúchalo aquí | 
| 10/4/2019 | Les pantalles, els nous xumets emocionals | Escúchalo aquí | 
| 6/2/2019 | La sobreprotecció afavoreix el petit tirà | Escúchalo aquí | 
| 24/10/2018 | L’educació de 0 a 6 és la gran assignatura pendent del nostre país | Escúchalo aquí | 
| 3/10/2018 | La fantasia alimenta l’ànima dels nens/es | Escúchalo aquí | 
| 7/9/2018 | Eines imprescindibles per sobreviure a l’arrancada del curs escolar | Léelo aquí | 
| 14/2/2018 | Aprendre anglès amb els petits: «El vincle amb l’aprenentatge ha de ser de plaer» | Escúchalo aquí | 
| 26/12/2017 | El pare i la mare que portem dins | Escúchalo aquí | 
| 11/7/2017 | Què és l’aprenentatge significatiu? | Escúchalo aquí | 
L’OFICI DE VIURE
Escucha aquí los programas
| 07/10/2024 | Tapar les emocions | Escúchalo aquí | 
| 21/3/2022 | La indefensió apresa | Escúchalo aquí | 
| 21/05/2022 | L’alfabetisme corporal | Escúchalo aquí | 
LA VANGUARDIA
Lee aquí los artículos
| 20/2/2022 | ¿Te atreves a ir sin mascarilla per la calle? | Léelo aquí | 
| 31/5/2021 | ¿Cómo fomentar la autoconfianza en tus hij@s? | Léelo aquí | 
| 11/4/2020 | Entretener a niños aburridos en el confinamiento | Léelo aquí | 
| 10/8/2019 | Beneficios de les Artes Marciales en la salud mental | Léelo aquí | 
| 20/4/2019 | L’Ansietat: Entrevista a publicada a la Vanguardia | Léelo aquí | 
CRIAR.CAT
Lee aquí los artículos
| Frases típiques del Nadal que es basen en el xantatge o què podem fer | Léelo aquí | 
| De les amenaces a les conseqüències: com posar límits pas a pas | Léelo aquí | 
MINDALIA
Escucha aquí las entrevistas
| 13/02/2023 | Gestión de la rabia | Míralo aquí | 
| 22/3/2022 | Cuerpo: la brújula hacia la felicidad | Míralo aquí | 
| 05/10/2021 | Sucesos en la infancia y… ¿quién eres de adult@? | Míralo aquí | 
VARIOS
Intervenciones separadas por temas.
| Article cos i infància | Léelo aquí | 
| Popup Elogi a l’avorriment | Escúchalo aquí | 
| La nit dels ingnorants: «Hauríem d’aplaudir a les mares i als pares als balcons» | Escúchalo aquí | 
WEBINARS
Errores educativos que estás cometiendo y probablemente no te das cuenta
ARTÍCULOS
Leelos aquí
| Espai TCI | Miedo, trauma y el cuerpo como medicina | Léelo aquí | 
| Acompanyament familiar | Red de apoyo en las maternidades: una necesidad urgente | Léelo aquí | 
| Infancia, mapa de ruta para la adultez | Léelo aquí | |
| El cuerpo-sacrificio | Léelo aquí | 
