MEDIOS DE COMUNICACIÓN
AQUÍ CUNÍ
Escucha aquí las secciones
18/02/2023 |
Carnestoltes i infància | Escúchalo aquí |
13/7/2022 | Com desconnectem aquest estiu? | Escúchalo aquí |
6/7/2022 |
Narcisisme i xarxes socials |
Escúchalo aquí |
22/6/2022 |
Acaba el curs escolar: ara què fem amb els/les nen@s? |
Escúchalo aquí |
15/6/2022 |
Nervis de selectivitat |
Escúchalo aquí |
1/6/2022 |
Cas Elon Musk: hi ha correlació entre ser una persona molt ambiciosa i haver rebut una educació molt austera? |
Escúchalo aquí |
25/5/2022 |
Matança a una escola de Texas. Com poden superar el tràngol els nens supervivents? |
Escúchalo aquí |
18/5/2022 |
El consell de ministres aprobará la nova llei de l’avortament |
Escúchalo aquí |
11/5/2022 |
Consentir o educar? |
Escúchalo aquí |
4/5/2022 |
Per què les primeres relacions sexuals comencen abans? |
Escúchalo aquí |
27/4/2022 |
Espiar la parella a trevés de les xarxes socials |
Escúchalo aquí |
20/4/2022 |
La mort Périnatal (Cristiano Ronaldo) |
Escúchalo aquí |
13/4/2022 |
Tenim temps de desconectar en 4 dies? |
Escúchalo aquí |
6/4/2022 |
Impacte emocional de la guerra |
Escúchalo aquí |
30/3/2022 |
Com interpreten els loves la bofetada de Will Smith? |
Escúchalo aquí |
23/3/2022 |
La febre del desabastiment. Què ens passa per buidar les estanteries dels supermercats? |
Escúchalo aquí |
16/3/2022 |
Reaccions davant la guerra: de l’angoixa a la indiferència |
Escúchalo aquí |
9/3/2022 |
Com gestionar l’angoixa del què no podem controlar |
Escúchalo aquí |
2/3/2022 |
Explicar la guerra als nen@s |
Escúchalo aquí |
23/2/2022 |
Disfressar-se per Carnestoltes interfereix en la identitat dels infants? |
Escúchalo aquí |
16/2/2022 |
Ferides emocionals i el crim d’un jove de 15 anys |
Escúchalo aquí |
9/2/2022 |
Com evitar que ens afecten tant les coses? |
Escúchalo aquí |
2/2/2022 |
Impacte restriccions en nen@s i joves |
Escúchalo aquí |
11/1/2022 |
Com parlar dels reis als infants? |
Escúchalo aquí |
21/12/2021 |
Consells per gestionar millor el Nadal sense coaccionar els infants per què es portin bé |
Escúchalo aquí |
LA VANGUARDIA
Lee aquí los artículos
20/2/2022 | ¿Te atreves a ir sin mascarilla per la calle? | Léelo aquí |
31/5/2021 |
¿Cómo fomentar la autoconfianza en tus hij@s? |
Léelo aquí |
11/4/2020 |
Entretener a niños aburridos en el confinamiento |
Léelo aquí |
10/8/2019 |
Beneficios de les Artes Marciales en la salud mental |
Léelo aquí |
20/4/2019 |
L’Ansietat: Entrevista a publicada a la Vanguardia |
Léelo aquí |
L’OFICI D’EDUCAR
Escucha aquí los programas
07/07/2024 | Construir ponts entre homes i dones | Escúchalo aquí |
23/06/2024 | El poder de les fotos | Escúchalo aquí |
09/06/2024 | El patriarcat que portem a dins | Escúchalo aquí |
26/05/2024 | Com escoltar els infants perquè ens expliquin coses | Escúchalo aquí |
12/05/2024 | L’autoritat interna a l’hora de posar límits | Escúchalo aquí |
21/04/2024 | La importància que pares i mares ens deixem anar | Escúchalo aquí |
07/04/2024 | L’agressivitat de pares i mares en l’esport infantil | Escúchalo aquí |
24/03/2024 | Cuidar pares i fills a la vegada | Escúchalo aquí |
10/03/2024 | Com gestionar una família disfuncional | Escúchalo aquí |
25/02/2024 | Escoltar al monstre de la culpa materna | Escúchalo aquí |
11/02/2024 | Relacions afectives virtuals | Escúchalo aquí |
28/01/2024 | Els símptomes del cos parlen de la infància viscuda | Escúchalo aquí |
07/01/2024 | Els perills de la multitasca | Escúchalo aquí |
24/12/2023 | Com posar límits a l’agressivitat dels fills/es | Escúchalo aquí |
10/12/2023 | Com ajudar als infants que se senten exclosos | Escúchalo aquí |
11/11/2023 | Remeis per a l’esgotament docent | Escúchalo aquí |
28/10/2023 | Decàleg per gestionar els grups de Whatsapp de pares i mares | Escúchalo aquí |
19/10/2023 | Com evitar la sobreprotecció? | Escúchalo aquí |
05/10/2023 | Com fomentar l’autonomia de les nostres criatures? | Escúchalo aquí |
21/09/2023 | En la tornada a l’escola acollir necessitats i emocions | Escúchalo aquí |
18/06/2023 | Mestres cremats, com ajudar-los? | Escúchalo aquí |
04/06/2023 | Amenaces del ChatGPT | Escúchalo aquí |
14/05/2023 | Avis/es i nets/es, compartir l’experiència i l’alegria de viure | Escúchalo aquí |
30/04/2023 | Quina és la solució al bullying? | Escúchalo aquí |
09/04/2023 | La positivitat tòxica a l’hora d’educar | Escúchalo aquí |
26/03/2023 | Cos, moviment i plaer a l’aula | Escúchalo aquí |
12/03/2023 | Què vol dir criar amb un aferrament segur? | Escúchalo aquí |
26/02/2023 | Alfabetisme corporal per la salut mental | Escúchalo aquí |
12/02/2023 | Què porta a un/a menor a voler-se suïcidar? | Escúchalo aquí |
29/01/2023 | La tribu per sentir-se identificada, sostinguda i no jutjada | Escúchalo aquí |
08/01/2023 | L’avorriment és un trampolí a la creativitat | Escúchalo aquí |
04/12/2022 | El trauma col·lectiu, intergeneracional i personal de ser dona a l’Iran | Escúchalo aquí |
20/11/2022 | Els límits són cures | Escúchalo aquí |
06/11/2022 | Els perills d’estar atrapats/des en les pantalles | Escúchalo aquí |
23/10/2022 | Ballar en família per plaer, expressar i relacionar-nos | Escúchalo aquí |
09/10/2022 | «Maternar» és fer malabars per conciliar | Escúchalo aquí |
25/09/2022 | Reconciliar-nos amb el poder de la regla | Escúchalo aquí |
11/09/2022 | Adeu a l’educació de la por i hola al nou paradigma | Escúchalo aquí |
25/2/2022 | Massa emocions acumulades en 2 anys de pandèmia. La ràbia s’ha d’expressar | Léelo aquí |
17/1/2020 | Salut mental d’infants i adolescents, la gran oblidada de la Covid | Léelo aquí |
13/9/2020 |
S’ha de trobar un equilibri entre les mesures sanitàries i el projecte pedagògic |
Escúchalo aquí |
10/11/2019 |
Falta educació emocional a l’escola, la família, la societat i la política |
Escúchalo aquí |
08/2/2019 |
Tornada a l’escola, afrontar pors i canvis per afavorir l’adaptació |
Escúchalo aquí |
24/6/2019 |
El contacte amb la natura entrena l’empatia i la valentia! |
Escúchalo aquí |
10/4/2019 |
Les pantalles, els nous xumets emocionals |
Escúchalo aquí |
6/2/2019 |
La sobreprotecció afavoreix el petit tirà |
Escúchalo aquí |
24/10/2018 |
L’educació de 0 a 6 és la gran assignatura pendent del nostre país |
Escúchalo aquí |
3/10/2018 |
La fantasia alimenta l’ànima dels nens/es |
Escúchalo aquí |
7/9/2018 |
Eines imprescindibles per sobreviure a l’arrancada del curs escolar |
Léelo aquí |
14/2/2018 |
Aprendre anglès amb els petits: «El vincle amb l’aprenentatge ha de ser de plaer» |
Escúchalo aquí |
26/12/2017 |
El pare i la mare que portem dins |
Escúchalo aquí |
11/7/2017 |
Què és l’aprenentatge significatiu? |
Escúchalo aquí |
L’OFICI DE VIURE
Escucha aquí los programas
21/3/2022 | La indefensió apresa | Escúchalo aquí |
21/05/2022 | L’alfabetisme corporal | Escúchalo aquí |
CRIAR.CAT
Lee aquí los artículos
Frases típiques del Nadal que es basen en el xantatge o què podem fer | Léelo aquí |
De les amenaces a les conseqüències: com posar límits pas a pas | Léelo aquí |
MINDALIA
Escucha aquí las entrevistas
13/02/2023 | Gestión de la rabia | Míralo aquí |
22/3/2022 | Cuerpo: la brújula hacia la felicidad | Míralo aquí |
05/10/2021 | Sucesos en la infancia y… ¿quién eres de adult@? | Míralo aquí |
FUNDACIÓN CLAUDIO NARANJO
Publicación del "Proyecto creativo" por la Fundación Claudio Naranjo.
VARIOS
Intervenciones separadas por temas.
Article cos i infància | Léelo aquí |
Popup Elogi a l’avorriment |
Escúchalo aquí |
La nit dels ingnorants: «Hauríem d’aplaudir a les mares i als pares als balcons» |
Escúchalo aquí |
WEBINARS
Errores educativos que estás cometiendo y probablemente no te das cuenta
ARTÍCULOS
Leelos aquí
Espai TCI |
Miedo, trauma y el cuerpo como medicina |
Léelo aquí |
Acompanyament familiar |
Red de apoyo en las maternidades: una necesidad urgente |
Léelo aquí |
Infancia, mapa de ruta para la adultez |
Léelo aquí | |
El cuerpo-sacrificio |
Léelo aquí |